Lag en innsamling

Lag din egen innsamling

Du kan lage en innsamling til ME-fondet på mange ulike måter, enten det er fysisk eller digitalt. De vi lister opp er bare et utvalg. Uansett hvordan du ønsker å samle inn penger til oss, vil vi gjerne høre om det.
Send en epost til kommunikasjon@me-foreningen.no.

Promoterer du innsamlingen på sosiale medier, kan du kontakte oss, så deler vi poster i vår story, både på Instagram og Facebook.

Sånn samler du inn:

Hvis du har lyst til å samle inn penger til ME-fondet i dine kanaler på sosiale medier, eller på arrangementer, kan du organisere betaling her:

Innsamling via styreweb (Mulighet for å betale med VISA / MasterCard / Diners Club / JCB / Maestro / Paypal (5,- i gebyr) og Vipps)

VIPPS #13911

Dette er det to enkleste, med minst administrasjonskostnad.

Du kan også bruke kontonummer: 1503 32 04334

Innsamlingsplattformer

Det er også mulig å bruke en innsamlingsplattform som GofundME, eller Spleis. Norges Myalgisk Encefalopati forening er registrert på Spleis. Hvis du vil at pengene skal gå til ME-fondet, må du skrive det i beskrivelsen, eller navnet på spleisen.

Tidligere innsamlinger:

Trenger du idé til å lage en innsamlingsaksjon? Her er et knippe tidligere innsamlinger til inspirasjon!

MEsquaden gir HÅP til jul

BURSDAGSINNSAMLING til inntekt for ME-forskning

Lilli-Ann Foss sin bursdagsinnsamling

Vil du lage en større innsamlingsaksjon, og ønsker å samarbeide med ME-fondet? Ta kontakt med fondets leder, Bjørn Getz Wold på Bjorn.wold@ssb.no

Last ned brosjyre om ME-fondet her!

forside brosjyre ME-fondet

Logoen til innsamlingskontrollen