Medlemsfordeler

• En time gratis veiledning hos advokatfirmaet Legalis. Legalis har advokater med stor erfaring fra trygdesaker, bl.a. erfaring som dommer i trygderetten. ME-foreningens medlemmer kan imidlertid få veiledning i alle typer saker.
    Kontaktskjema og mer om innholdet i avtalen finner du her.
  • Rabatt på opphold på Finnskogstoppen velværehotell. Finnskogtoppen tilbyr rolige og naturskjønne omgivelser, god og sunn mat, og tilbud om ulike aktiviteter, bl.a. avspenningstimer. Kjøkkenet er flinke til å lage mat tilpasset spesielle behov eller allergier / intoleranser. Her kan man slappe helt av og ikke gjøre noen ting, eller delta i aktiviteter eller få spabehandlinger etter ønske. Tykke, hvite frottemorgenkåper ligger på rommet, og er akseptabelt antrekk hele oppholdet.
  • Rabatter på alle forsmtøpte og ordinære ørepropper hos Hantek
  • 10 % avslag i Norges Naturmiddelsentrals nettbutikk arnika.noArnika.no fokuserer på et bredest mulig utvalg kvalitetsprodukter innen helsekost, supermat, naturlig hudpleie, velvære m.m.
  • Funksjonshemmedes Fellesorganisasjon (FFO) har avtale om rabatt for medlemmene i alle medlemsorganisasjonene på hotellkjedene Choice, Scandic og Thon
  • Rabatt på medlemskap hos Onlineyoga.no. Onlineyoga.no har treningsvideoer for alle nivåer, og også avspenningsvideoer, slik at vi håper mange vil finne noe som passer.
  • Alle medlemmer får tilsendt informasjon om aktiviteter i foreningens fylkeslag og lokalgrupper.
  • Alle medlemmer får foreningens medlemsblad i posten, to ganger i året.
  • Medlemmer får rabatt på laktatmålere hos Timek

Meld deg inn i foreningen og få gode medlemsfordeler, og støtt foreningens arbeid!
Les mer om medlemskap

Meld deg inn her