Bli medlem – den beste julegaven du kan  gi til ME-foreningen.

Den beste julegaven noen kan gi ME-foreningen er å melde seg inn i foreningen. Ved å være medlem viser du at du støtter foreningens arbeid. Med mange medlemmer i ryggen står foreningen sterkere når den argumenterer de ME-sykes sak overfor politikere og helsevesen. Det er gledelig å se at det strømmer til nye medlemmer  – for det viser at ME-foreningen gjør en jobb som de ME-syke i Norge setter pris på – men vi trenger deg også!

Fram til nyttår er alle som selv melder seg inn og alle som verver et nytt medlem med i trekningen om flotte premier: Et sett Bose støykansellerende høretelefoner, boken «Når livet sporer av» og boken «Aktivitetsavpssing».

Vil du heller vente til etter nyttår? Syns du det er bortkastet å betale kontingent for bare noen uker? Det er selvsagt helt greit – men det er en god grunn til å melde seg inn nå. Foreningen mottar statlig støtte, delvis basert på medlemstall. Medlemstallet 31.desember 2016 teller for støtte i 2018 – melder du deg inn i januar 2017 teller medlemstallet for støtte i 2019.
Medlemskapet ditt er den beste julegaven foreningen kan få, og det går kanskje an å tenke på kontingenten som en donasjon til ME-saken?

Hvis du ønsker å verve medlemmer i egen familie som har samme folkeregistrerte adresse som deg selv, er det en spesielt gunstig kontingent for familiemedlemmer.

Velkommen til alle nye medlemmer – og tusen takk for at dere melder dere inn!

tegning julepakke til ME-foreningen
Bilde av forsiden til "Når livet sporer av - Å leve med ME" av Kristina Vedel Nielsen
forside aktivitetsavpassing Midsem Dahl