ME-forenignens undersøkelse om pasienter med alvorlig og svært alvorlig ME.

ME-foreningens spørreundersøkelse om de pasienter med alvorlig eller svært alvorlig ME er nå avsluttet. Det har kommet inn over 950 svar. Vi vil gjerne rette en stor takk til alle som har brukt tid og dyrebare krefter på å svare. Vi håper at undersøkelsen skal gi et verdifullt innblikk i situasjonen for en pasientgruppe man i dag vet svært lite om.

Vi er klar over at det for noen kan ha vært umulig å fullføre innenfor tiden. Hvis man ikke har fullført, eller hvis man har mer på hjertet er det mulig å sende det inn via skjemaet under. Skjemaet er anonymt.

Innsendte bidrag vil bli brukt sammen med fritekstsvarene fra undersøkelsen.

Tilleggsopplysninger til ME-foreningens spørreundersøeksle om pasienter med alvorlig og svært alvorlig ME

ME-foreningen har gjennomført en rekke spørreundersøkelser om ME-pasienters forhold.

Rapportene kan lastes ned gratis fra foreningens hjemmesider. KLikk på bildet over for å lese mer om rapportene.