Laster Arrangementer

« All Events

• Dette arrangement har allerede funnet sted.

Akershus: ME-likepersonstreff KOLBOTN – unge voksne (18-35 år)

3 april kl.12:00 - 14:00

Vi ønsker velkommen til andre treff i vår nye likepersonsgruppe for unge voksne (18-35 år) på Kolbotn. Du er velkommen uansett hvor du bor.

Likepersonstreffet er onsdag 3. april kl 12, på Baker Nordby, Kolbotn Torg, 2. etasje (Strandliveien 4). HC-vennlig.

Kolbotn Torg ligger i gangavstand til Kolbotn stasjon. Parkering i parkeringshus, 2 timer er gratis.

Gruppeleder: Mari Maria Werner, kontaktinfo finnes her: https://www.me-foreningen.no/om-oss/kontaktinformasjon/fylkeslag/oslo-og-akershys-fylkeslag/

VELKOMMEN PÅ LIKEPERSONSTREFF!

I en likepersonsgruppe kan ME-syke treffes for sosialt samvær og for å prate om aktuelle temaer. En likeperson er ikke en fagperson, men en som selv har erfaringer som syk. Alle likepersonene har taushetsplikt. Likepersonsgruppene er åpne for alle, også de som ikke er medlemmer av ME-foreningen. Det er opp til hver enkelt hvilken gruppe man ønsker å delta i, eller om man eventuelt vil delta i flere.

Vi minner om våre eksisterende likepersonsgrupper. Oversikt over alle og kontaktinformasjon finner du på nettsiden vår: https://www.me-foreningen.no/om-oss/kontaktinformasjon/fylkeslag/oslo-og-akershys-fylkeslag/

SAMMEN ER VI STERKERE – bli medlem i Norges ME-forening og støtt vårt arbeid:

Dato:
3 april