Det friske livet som sitter i hodet, ME sitter i kroppen

bloms

Wow, for en dag – har farget håret, ryddet kjøkkenet, vasket klær, støvsuget, ryddet bort halvdøde planter på verandaen og laget god, sunn lunsj – alt dette i hodet liggende på sofa’n. Motivert og klar for å begynne, få noe gjort, går opp trappa, melkesyra og pulsen øker, kollapser på senga… Noen sier «ME sitter i hodet». Det er det friske livet som sitter i hodet, ME sitter i kroppen. Men du hvor mye jeg får gjort i hodet, bare ikke ME. Ønsket alle en god dag!

Tekst: Renate Nydal

Om gjestebloggen:

Meninger  som kommer fram i innlegg på ME-foreningens Gjesteblogg er forfatterens egne, og reflekterer ikke nødvendigvis ME-foreningens syn.

Har du et innlegg du mener kunne passe på Gjestebloggen? Send innlegg om hvordan det er å leve med ME (men ikke om behandlinger/terapier eller medisiner) til post @ ME-foreningen og merk det «gjesteblogg». Vi garanterer å lese alt, men ikke at alt blir tatt inn.